Maradhat a kétéves műszaki a régi autóknál – Magyarország ellenzi a változást
Nemrégiben merült fel, hogy hozzányúlnának a jelenlegi rendszerhez.
Nemrégiben merült fel, hogy hozzányúlnának a jelenlegi rendszerhez.
Az eddigi kizárólagos állami feladatkörön közel ezerötszáz vállalkozás osztozhat.
Szerintük így hatékonyabban lehetne védekezni a kilométeróra-tekerések ellen is.
Kenőpénzért bármit – ez lehetett a mottója egy rétsági műszaki vizsgaállomásnak.
Legalábbis, amíg a jogszabály nem változik.
Húsz éve nem emelték a vizsga alapdíját, most bepótolták.
A minisztérium szerint 17 év után emelnek a vizsgadíjon.
A forgalomba helyezési engedélyek és az átalakítási eljárások is jelentősen drágulhatnak.
Nem lesz szükség külön műszaki vizsgára forgalomba helyezés előtt.
Amelyik gépkocsinak nagyon rossz az emissziós értéke, soron kívüli vizsgára küldik.
A három lány közös vállalata többségi tulajdonosként beszállt Magyarország egyik legnagyobb járműdiagnosztikai eszközeit gyártó társaságába.
És ez kétévente még egy ideig így lehet.
A Covid itt is megtette a hatását, sokkal több lett az elhanyagolt autó.
Nemcsak a vizsgáztatás, de általában minden szervizdíj drágább lett.
Mindent megtett érte, hogy mostantól jó ideig ne is vezethessen.
Az autóban, amelyből kirepült, biztonsági öv sem volt.
A jövőben nem lehet majd legálisan egy ezer lóerős Golfot építeni.
A kreativitás ezúttal nem jött be.
Ismét olyan akciót tartottak, amelynek célja kifejezetten az ilyen autók kiszűrése volt.